SebeLUm Cuti Sem :)

Saturday, January 12, 2013 6:42 AM Posted by sRik@ndiKebijaksanaan

1 paper more!
Moga Allah terus permudahkan :)

heee..
tak sangka hampir 5 bulan jugaklah aku jadi student uitm pilah ni..heee
Pilah?
tak da apa y mnarik pown...hahaha
(kalau kak yati tau aku ckp cmni mst kene tarik telinga laa...)haha
kampong dia kan... Den pown org minang jugaa...
tp tak ramai membe aku tau aku ni ada darah minang cmpur jawa..hahah

kat pilah ni apa y menarik?
Kdai kassim laa mnarik...haha.. sebenarnya 2 kdai sblah uma aku..
tmpat y asyik muka aku ja pergi smpai mak cik kat kdai tu slalu ckp 'iqa, nak apa?, 'iqa nasi lemak dah habis'..dia da khatam la apa y aku nk..hahah
so, y mariknye, aku famous juga la kat cn (perasan!)..hahah
kat pilah ni cendol dia sdap beb... smapai boleh mngidam..hahah
tiap kali singgah stesen bas pilah slalu bli, smpai abg and uncle kat c2 bila jumpa aku, slalu tnya, nk blik kl ke kolej..haha..tu pown salah satu kdai kaum kerabat kassim kat cn..heee
see.. famous kan aku..(bpak r perasan)
....................

sbnrnye nk crita bkan pasal ke famousan aku.. lalalal
tp nk bgtau org pilah baik dan peramah :)
bila tgk pak cik2 dan mak cik2 kat cn,
rasa seronk... jalinan keluarga, musyawarah dengan masyarakat, Alhamdulillah..top...
tak mati lagi budaya kemsyarakatan kat sini... compare tmpat2 y len :)
suasana kg tu terasa..kdai2 kat cn pown stail org dulu2...
bngunan lama...rumah minangkabau, msyarakat y majmuk..heee..
jatuh cinta pdngan k3 la beb...heheh

Moga lebih bnyk lagi y aku boleh blaja ditempat baru ni insyaAllah :)

0 Response to "SebeLUm Cuti Sem :)"

Post a Comment