Tulang belakang :)

Saturday, September 28, 2013 4:42 PM Posted by sRik@ndiKebijaksanaan

Alhamdulillah..selesai sudah satu event.. walau ni bukan kali pertama aku incharge sesebuah event, tp pgalaman ini salah satu pengalaman bermakna yang ingin aku kutip…  tersenyum bila sahabat bertanya apa jawatan aku.. just boleh cakap, macam biasa, jadi SU, tp ni plus sikit, jadi AJK tugas2 khas skali.. tercuit hati bila my sahabat  cakap, nurul dari dlu smpai sekarang tak da jawatan lain ke, asyik tu je,,hehe..Aku tak tau knape aku selalu ‘bernasib baik’ menerima jawatan ni.. mungkin ni kelebihan Allah bg.. kelebihan buat paper work yang berjeler2 dan menjadi tulang belakang untuk kawan-kawan insyaAllah...hehe. This is 3rd paper work y lulus kat pilahinadae ni selain Broga dan MAHA. Seronok..serius seronok bila dapat incharge sesebuah event lbih2 lagi bila ramai org involves.. Alhamdulillah pengalaman waktu zaman sekolah and DIP buat aku rasa semakin matang untuk menangani masalah dalam sesebuah program, kene marah, kene maki, kepenatan, tu semua normalkan? As long as ada sahabat2 yang terus bagi semangat, insyaAllah aku teruskan pjuangan ni..ceh...hehe.. Moga bnyk lagi pengalaman aku kutip unt masa akan datang.. by the way, terima kasih pada semua yang terlibat secara langsung atau tidak..good job awak semuaaaaa J


p/s~ Terima kasih pada anak pak cik salam yang tolong designkan button and buat tentative sampai lewat malam walau anta bukan dari kelas ana.hehe...jasa anta, ana kenang ;) 


1 Response to "Tulang belakang :)"

  1. wahida Says:

    salammm.. rindunya laa kt rumet2 eida.. nanti kim salam mimi eah..

Post a Comment