16 May :)

Saturday, June 2, 2012 8:38 PM Posted by sRik@ndiKebijaksanaan
Happy Born Day...
:)
16 May 2012..
genap umur aku y ke 21...heeee
Dah semakin Tua...
dan selalu macam ibu cakap....
kamo kene jadi matang...jangan samakan diri kamo dengan adik2... :P

dis year adalah dalam sejarah..
sebab tarikh y bmakna dalam hidup aku ni,
jatuh pada hari aku menjalani PLKN...
heee?
ramai gak tnya kawan2 PLKN bt pe...
dorang nyanyi unt aku....
salah satu ucapan n doa yang agak tsntuh tahun ni...
bila ada y kata.....Moga di kurnia jodoh y tbek...
lebih dari sorang doakan aku dengan ucapan ni...
:)

aku tau ramai msj time bzday tu...
tp aku off nset n msj tu tak sampai...
y paling bmakna bila orang mesir call aku,
tp aku tak angkat.....huhuh
kte rindu awak sgt2...bila nk balik Malaysia ni?huhuh :')
lagi sedih ble bila awak kata myb taun ni tak dpt raya sama2...huhuhu..
hmpir 2 bulan da kte tak skypekn?..huhuh
heee..
dan slamat hari guru juga Buat guru2 terchenta~

Btw, thankz untuk...
Family,Adah, Fatimah, nana, mija, umi, wani, syba, haziq, yazid, incik stowberi, syahidil, dan kawan2 y tak lupa hari bsejarah aku, dan juga doa2 kalian....


*n especially untuk nyah.....
y anta kek CokLat y sangat sedap ni kat kem aku.. :D
t anta ag ea...hahah

0 Response to "16 May :)"

Post a Comment