Cerita baRu~

Saturday, December 1, 2012 8:38 PM Posted by sRik@ndiKebijaksanaan

lama sangat tak update blog...
tau tau nak bermula dengan apa...
blaja dtmpat baru?
walaupun kene bermula balik, aku hargai mereka yang ada di sisi aku kini..
Mira, Lia, Mizan, sahabat y lama knal, tp kini terbek di sisi..
mgkin tak boleh mganti sahabat y laen, tp tetap bsyukur punyai mereka di sisi.
Terima kasih Allah :)


Kuala Pilah?
mmg tak sama dengan arau.. :')
aku rindu Arau...
terlalu rindu...
rindu nk g blik mama yus, nk dgr dia bcrita,
cerita persahabatan dan cinta...
nasihat dia amat berguna bt diri...
~ stop layan perasaan Haziqah! *mata basah..

kat cn aku kelas aku sama mcm group H...
bilangan y sikit... walaupn tak sama dengan rasa syg dalam group H,
tp aku bersyukur di temukan dengan mereka..
pian, zarith, ebby, rizal, adaw, wani, tirah, ayuni, tini, liza, faiz, ashraf, fahrul,
penyeri group kami...
kat sini kekerapan aku mengis tu kurang,, hee..mgkin sbb bz ngan life dgree n juga
di temani dngn rakan2 y bnyak bt diri tersenyum.. (walaupun hati penuh duga)
*ataupun mgkin sbb da besar.... dan blaja jadi matang, mcm mama yus ckp..

Zarith :Ziqa, time dgree ni br kita terasa sayang kat kawan2..kita tak pernah rasa mcamni waktu zaman diploma..nanti waktu berpisah, mst sedihkan.
Aku : (tersenyum).. owg da rasa bernilainya istilah persahabatn ni since diploma zarith..sekarang turn zarith unt lalui bnda y sama :')

----> perjalanan y sama walaupn sedikit berbeza... mgkin lebih mcabar, moga Allah kurnia kekuatan.. ~

0 Response to "Cerita baRu~"

Post a Comment