KepuTuSan DuNia ~

Monday, April 30, 2012 6:39 PM Posted by sRik@ndiKebijaksanaan


Baru-baru ni result kuar...
senyum ja dpt result...
bukan sebab dapat kputusan yang bagus,,,
tersenyum sebab da bole redho...
walaupun tak dekan, walaupun tak 3 pointer tinggi2 mcm kawan2 len...
tp bersyukur sbb Allah pkenankan doa nk 3 poiter n grad on time walaupun tak layak...
bunyi macam len kan niat blaja...
Ya Allah ampunkan aku :')...

ble ada yang tau pasal result ni,,,
ada y kata 'tu lah nurul, banyak sgt masalah'...
mula2 tersntap...
lpas tu br ingt...oooo..time part 6 dulu :)...
hidup ni umpama rodakan?
kadg2 kita kat atas, kadg2 kita di bawah...
saya da pernah merasai dapat 2 pointer, da pernah merasai 3 pointer,

dan pernah merasai beberapa kali dekan...
Banyak kan nikmat Allah bagi? :)

tak pee... mungkin mereka tak faham...

seorang sahabat call semalam, menangis,,,
masalah dia?
same with me time part 6... :)
apa yang dia lalui, aku da pernah lalui...
masalah organisasi, masalah sahabat, masalah hati, dan masalah cinta fitrah...
so, apa yang aku lalui ni bukan cerita mengarutkan?
bukan sia2 kan?
kisah hidup setiap manusia itu lain2..
mungkin dorang hanya melihat, tetapi tidak merasai~

To My Sahabat yang Terchenta! ~
i know u r hurt now...
terasa sorang2,
sakit bila kene hadapi bnda tu dpan mata..
kene bhadapan dengan insan2 tu tiap hari..
dengan eventnye...
sakit juga bila insan laen mengatakan kita membuat perkara yang bodoh, 
yang hanya menyemak masalah ke dalam kepala~
pnat kan?
pnat nk melayan perasaan...
dengan keadaan kesihatan yang tak menentu...


tp bila dah melalui itu semua,
kamo akan tau mana satu kawan, mana satu lawan,
siapa yang ikhlas, siapa yang jujur...
pengalaman itu tersangat beharga dan kamo tak kan menyesal kerana menempuhinya...
Allah ada! pegantungan hanya pada Dia! 
Dan satu hari nanti kamo akan lupa sakit itu. Then, bila kamo teringt kamo akan tersenyum 
dan berkata, itu masa lampau saya,,,
dis it what im doing now...


kuat ye!
Allah nk kamo bercerita kat DIA..
pergilah ye sayang...
owg pown ada unt tros support kamo...
kamo bole!

~ teringat Cik NURUL HIDAYAH CHE ALI sangat skrang....
sbb waktu tu, hanya dialah sahabat yang setia kat cc..
yang menyokong, mendengar, dan memahami :')
Time kasih sahabat..kita kawan sampai Jannah ye? InsyaAllah...

Reactions: 

0 Response to "KepuTuSan DuNia ~"

Post a Comment