K.E.R.I.N.D.U.A.N di bumi P.E.R.L.I.S :)

Saturday, April 7, 2012 8:25 AM Posted by sRik@ndiKebijaksanaan

rindu...
itu perkataan pertama aku sekarang....
huhuhu

Tahniah Haziqah !...
insyaAllah ko dah tamat pengajian untuk Diploma in Planting and Management.
perasaan?
aku pown tak pasti...
macam mimpi...
mcam br smalam aku aku terima surat tawaran Uitm...
bkumpul ngan iman, wani, lily, ngan membe2 laen kat cc untuk check kputusan..
pastu masuk u yang sama ngan lily...
kami homesick sama2, nangis sama2...
lily kawan rapat aku time 2,,walaupn bbeza kos..
then..aku knal ngan adah....kat ampaian bju...kmudian mizan....
dan akhir skali fatimah...
antara kawan terbek aku kat uitm...

lebih 1001 kenangan terukir di sana...
senyum tawa, duka derita, tangis dan gembira....
:')
aku rindu...
rindu kat timah, adah, dayah, mija, umi, kk, ada, incik stowberi, syahidil, kak syue, bdak2 batch..
adik2 prostar, pck tksi, cmrt, kelas, kakak2 kuh, lectrer, Mama yus... semua....
semua tentang arau aku rinduuu...
mscam slalu aku ckp kat adah ~ kalau la waktu tu terhenti.... :')

tp mustahilkan...
kte hanya bru mlepasi pmulaan fasa kehidupan..
belum lagi melalui fasa satu dan seterusnya....
setiap pertemuan pasti ada perpisahan...
pertemuan dan perpisahan yang terbaik adalah kerana Allah..
aku terima kata2 hikmah perpisahan ini :')
sbb mungkin ini aturan terbaik Allah bagi...

yup...
hargailah aku :P






0 Response to "K.E.R.I.N.D.U.A.N di bumi P.E.R.L.I.S :)"

Post a Comment